H ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ Φιλολόγων για τα θέματα της ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΤ.

Οι απαντήσεις βρίσκονται στις αντίστοιχες σελίδες του σχολικού εγχειριδίου:

Α1. α: σ.77.

       β: σ.46.
       γ: σ.σ. 142-3.

Α2. α: Λάθος (σ. 71),  β: Λάθος (σ.81), γ: Σωστό (σ.248), δ: Λάθος (σ. 208),
ε: Σωστό (σ. 251-2).

Β1.  σ.σ. 137,140.

Β2.  σ. 46.
        
Γ1. α). σ.σ. 149-151 β) σ.σ.138-9, 146, 151.

Δ1. σ. 208-9.

Τα θέματα είναι διαβαθμισμένης δυσκολίας, ωστόσο δεν καλύπτουν το εύρος της ύλης (Από το κεφάλαιο «Τα πρώτα βήματα του εργατικού κινήματος» δόθηκαν δύο ερωτήματα, Α1.β.  και Β2, από το ίδιο κεφάλαιο). 

Στην Ομάδα Β δεν προωθείται η ιστορική σκέψη, αλλά κυρίως η απομνημόνευση.(Το Γ1.β «να εξηγήσετε πώς η υπογραφή της Σύμβασης της Λοζάνης συνδέεται με την πραγματικότητα που είχε διαμορφωθεί μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή» δεν προσδιορίζει σε ποια γεωγραφική περιοχή αναφέρεται. Το ερώτημα Δ1 προκύπτει από παράθεση στοιχείων των πηγών, ωστόσο οι βασικές έννοιες, «αυτονομία», «ανεξαρτησία», σχετικά με την πορεία του Κρητικού ζητήματος δεν εμπεριέχονται στη συγκεκριμένη ενότητα του  σχολικού εγχειριδίου). 

Από την Πανελλήνια  Ένωση Φιλολόγων

Posted in ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ and tagged .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *