Το υπουργείο εξετάζει το φαινόμενο εξάντλησης απουσιών από τους μαθητές μετά το Πάσχα!

Αυτή η τακτική έχει επεκταθεί και σε μικρότερες τάξεις (κρούσματα εντοπίζονται και στο Γυμνάσιο!) χωρίς όμως εκεί να υπάρχει ο λόγος των πανελλαδικών”.

Το υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα εξετάζει τρόπους αντιμετώπισης φαινομένων εξάντλησης απουσιών από τους μαθητές (μετά το Πάσχα κυρίως από μαθητές της Γ Λυκείου), με γνώμονα πάντοτε την ανύψωση του δημόσιου εκπαιδευτικού αγαθού.

Αυτό αναφέρει γραπτή απάντηση του Αναπληρωτή υπουργού Παιδείας Τάσου Κουράκη,η οποία διαβιβάστηκε στη Βουλή, ύστερα από σχετική ερώτηση του Βουλευτή Ν. Νικολόπουλου.

Ο κ. Κουράκης υπενθυμίζει, στην απάντηση,ότι τα θέματα των απουσιών για τα Γενικά Λύκεια ορίζονται στις διατάξεις του άρθρου 35 του ΠΔ 60/2006 (ΦΕΚ 65 Α) με θέμα “Χαρακτηρισμός φοίτησης και συνέπειες στην προαγωγή και απόλυση μαθητών).

Ο κ. Νικολόπουλος ανάφερε στην ερώτηση ότι “το φαινόμενο της εξάντλησης του ορίου απουσιών που δικαιούνται οι μαθητές, δεν περιορίζεται, πλέον, μόνο στα παιδιά της Γ’ Λυκείου, που διαβάζουν για τις πανελλήνιες και σταματούν το σχολείο, κυρίως, μετά το Πάσχα, εκμεταλλευόμενοι το χρόνο τους το πρωί μελετώντας για να πάνε μετά στο φροντιστήριο.

Αυτή η τακτική έχει επεκταθεί και σε μικρότερες τάξεις (κρούσματα εντοπίζονται και στο Γυμνάσιο!) χωρίς όμως εκεί να υπάρχει ο λόγος των πανελλαδικών”.

Ο κ. Νικολόπουλος απηύθυνε στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας τα ακόλουθα ερωτήματα:

1. Γνωρίζετε το φαινόμενο «της εξάντλησης» του ορίου των απουσιών, που δικαιούνται οι μαθητές;

2. Συμφωνείτε, στο ότι το ως άνω φαινόμενο υποβαθμίζει τη Δημόσια εκπαίδευση και απαξιώνει το εκπαιδευτικό σύστημα;

3. Πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε το φαινόμενο των άδειων αιθουσών κατά το τελευταίο 15μερο του έτους;

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ

Posted in ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ and tagged .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *