Εκτός ύλης τα θέματα Δ2, Δ3, Δ4 στη Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης;

Το email στο οποίο ο βιολόγος Δημήτρης Πούλος σημειώνει ότι τα θέματα Δ2, Δ3, Δ4 της βιολογίας κατεύθυνσης είναι εκτός ύλης κυκλοφορεί από χθες στο διαδίκτυο. Διαβάστε παρακάτω τις παρατηρήσεις που έστειλε στο alfavita.gr 

Δυστυχώς κάποιοι προσπαθούν να αποδείξουν ότι η βιολογία θετικής κατεύθυνσης είναι δύσκολο μάθημα. Είχαμε πέρσι την αμφισβητούμενη μετάλλαξη στο κωδικόνιο έναρξης και φέτος έχουμε κάτι ακόμη χειρότερο. Αναφέρεται ότι συνέβη αμοιβαία μετατόπιση. Έστω ότι δεν είναι γονιδιακή μετάλλαξη, όπως εύστοχα διάβασα από έναν σχολιαστή. Σοφά το σχολικό βιβλίο δεν υπεισέρχεται στο περιεχόμενο των γαμετών που παράγει ένα γεννητικό κύτταρο που φέρει αμοιβαία μετατόπιση. Ο λόγος είναι απλός: συμβαίνει λανθασμένη διάταξη των ζευγών ομολόγων χρωμοσωμάτων, οπότε τελικά σχηματίζονται 6 είδη γαμετών που φυσικά είναι εκτός ύλης!

Αντί να ψάχνουν στην ΚΕΕ δύσκολες ασκήσεις Βιολογίας, ίσως θα ήταν προτιμότερο να αποδεχτούν ότι η Βιολογία δεν είναι Μαθηματικά!

Δημ. Χριστοφ. Πούλος, βιολόγος

Διαβάστε τώρα μερικά από τα σχόλια καθηγητών για τα θέματα της Βιολογίας Κατεύθυνσης:

Είμαι καθηγήτρια 18 χρόνια, υπήρξα βαθμολογήτρια και τώρα βιώνω την ψυχοφθόρα αυτή διαδικασία σαν μητέρα υποψηφιας. Δυστυχώς το συπέρασμα στο οποίο φαίνεται να καταλήγω είναι ότι συντεχνιακά παιχνίδια παιζόταν και παίζονται με θύματα τα δικά μας παιδιά,τα οποία βιώνουν τις πανελλαδικές σαν μια τραυματική εμπειρία, έχοντας στα χέρια τους κακογραμμένα βιβλία γεμάτα από αποσπασματικές πληροφορίες. Οι μαθητές καλούνται ακόμα και να διαγωνιστούν σε παντελώς άσχετα με την επιστήμη που έχουν επιλέξει μαθήματα (βλέπε μαθηματικά στη θετική κατεύθυνση, αλήθεια διδάκεται στις σχολές υγείας κάτι εκτός από στατιστική και δεν το ξέρω???). Το όλο σκηνικό έρχεται να συμπληρώσει η ελαφρότητα αυτών που επιλέγουν τα θέματα των εξετάσεων, με ποιον στόχο τελικά ? Την ψυχική εξόντωση των παιδιών ? Ή μήπως φοβούνται οι αρμόδιοι ότι, δε θα προλάβουν να τα διδαχθούν ως φοιτητες όλα αυτά στο πανεπιστήμιο???

ΓΙΑ ΤA Δ2 , Δ3, Δ4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Δ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ:
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΨΗ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΧΡΩΜΟΣΩΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ 1η ΜΕΙΩΤΙΚΗ ΔΙΑΙΡΕΣΗ, ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ Η ΔΙΑΤΑΞΗ "ΣΤΑΥΡΟΣ¨, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ 6 ΠΙΘΑΝΟΙ ΓΑΜΕΤΕΣ ( ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ). ΕΤΣΙ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΙ ΓΑΜΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΒ , Αβ , αΒ , αβ , Αα , Ββ ΑΦΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΣΩΣΤΗ. ΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΔΩΣΑΝ 6 ΓΑΜΕΤΕΣ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΣΩΣΤΗ.

ΚΟΒΑΝΗΣ ΛΟΥΚΑΣ - ΒΙΟΛΟΓΟΣ

Posted in ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ and tagged .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *